afedersiniz dun 3 4 damla idralimden kan geldi ama pirti şeklinde değil direk idral isedim 3 4 damla bugun aile hekimine gittim kadin doguma randevum cuma günü idral verdim enfeksiyon cikti dunki kanama ondan mi oldu sizce ve bebege birsey olur mu bi toz verdi onu suya katip ic dedi ve normalde kasik bel ağrısı ve akintim cok olurdu bugun pek birsey yok korkuyor bebege birsey olur mu kalp atisi durmuş olabilir mi lütfen cvp verin