minikmevaninannesi Gdemir ben 1 kere üsküdar devlete gittim çok az kisi vardi. Muayene olmadım sadece kan verdim elimi hic bi yere sürmedim oldukça dikkat ettim o yüzden bi sorun olmadi hamd olsun