Umayarkn Kızlar 31+3 günlük hamileyim ve pandemiden dolayı tetenoz aşımı yaptırmadım doktorum yaptırma demişti. Yaptırmamamın bi zararı olur mu bebeğe bu saatten sonra yaptırsam bi işe yaramaz sanırım benle aynı durum yaşayan var mı ?
UrasEgeninannesi Umayarkn tetanoz aşısı 36.haftaya kadar yapılabiliyor. Şöyle ki doktorunuz gerek yok demiş sizin bileceğiniz iş ama daha önce aşı olmadıysanız bu aşı anne ve bebekte oluşabilecek enfeksiyon durumlarını engelliyor. Yenidoğan tetanosu vesaire gibi rahatlıkların önüne geçiyor. Aslında çok faydalı diyeyim kısaca. Ama gerisi sizin bileceğiniz iş tabiki
Muberraonur Umayarkn ben ikinci dozu bugün yaptırdım öyle pandemiden dolayı yapma demediler Doğum sonrası olacak enfeksiyonlardan korurmuş önemli olmasa yapmayız dediler hatta
Muberraonur Sumru ilkini 20+5 de vuruldum bugünki de 29+4 de vuruldum ikinciyi biraz geçiktim vurdurmakla ama sorun olmaz dedi 28. Haftada demişti zaten 2. Dozu