Ben 35+3 teyim bu hafta sanirim sezeryan olucam Allah izin verirse herkesin farklı olur aklınızda olsun benim çok zor geçti ilk aylar çok kustum 1 ay kusmadım şimdi yine kusmalar var benim bunyem zayıftır hep hasta oldum ama çalışan bi hamileydim bu etkilemiştir beni bel ağrım çatı ağrım kuyruk sokumu ağrım 30 dan sonra şiddetlendi hamdolsun öyle böyle geçiyor zaman ama karnında iki ayak dokunuş hissetmek tarifsiz Rabbim isteyen herkese nasip etsin sizin inşallah kolay gecer🤗