25+2 hamileyim ama bebegimde bir sıkıntı yok ama bende var damar büyümesi olduğunu söyledi ler doktorum dahiliye ye yönlendirdi orda öğrendim iğne verdi b12 eksikliği için verdi acaba bir zararı olur mu sordum ama olmaz dedi vitamin için miş iğne ben endişeleniyorum bide bende dalak büyümesi olunca sıkıntı olmaz dediler ama korkuyorum inşaallah bisey olmaz