gulumse123 Merhaba arkadaslar Güzel Anneler ve ben gibi adaylar doguma Az kala doktor değişikliği ve hastane değişikliği yapacağım mecbur kaldığım icin doktorum güven vermedi bana acaba önerisi olan var mı hastane ve doktor konusunda ?
Aygunhatice_06 gulumse123 16 haftalik hamileyim lokman hekime gdiyorum demetevlerde hatice celik doktorum cok memnunum
Caglab gulumse123 Söğütözü Bayindir Levent Alaybeyoğlu’na gidiyorum. 32 yıllık bir tecrübesi var ve çok memnunum. Çok rahat davranan ve sizi de rahatlatan bir doktor. Muayene ücreti 480 TL ve doğum paketi 9100 sezeryan veya normal dogum farketmeden.
Ebru_06 Gunsss bende ilk mine hocaya gidiyordum 7 bin dediler 3 4 hafta sonra 9 bin dediler bende o yüzden değiştirdim yoksa mine hocadan çok memnundum