muallim6anne yanlış anlamayın sakın affınıza sıgınıp tavsiye vermek istiyorum, 36 hafta olacagım 3 gün sonra, 8 kilo aldım. Ama bu kilo alımı ile bile eğilince bazen kalkamıyorum, ama yinede o kadar rahat hareket ediyorum ki bel sırt ağrım vs yok. Dengeli kilo alırsanız vücudunuz kiloya uyum sağlayarak ilerler ve rahat gebelik geçirirsiniz. Yemeden alıyorda olabilirsiniz ödem vs tutuyor bazı vücut tipleri ben sadece aman kilo veririm sonra diye bilerek almanın dogru olmadığını söylemek istiyorum tabiki verirsiniz, ama son zamanlar sizi cok zorlar. Sevgiyle kalın, kardeşiniz haklı 😊