Afedersiniz ama sormak istiyorum dun 3 4 damla idral yaptm idralim kandi, kan pırtisi değildi resmen kan işedim bugun idral verdim enfeksiyon cikti ve normalde kasik agrim bel agrim olurdu bugun bi hafif bulanti dışında hiç birseyim yok korkuyorm kalp atisi durduysa yada bebege birsey olduysa diye doktor bi tek kullanimlik toz verdi suya kat ic dedi sizce birsey olur mu . cuma tekrar gitcm bugun kalp atisini dinleyemedim bulunduğum yerde kadin dogum doktoru yok cuma gitcm ebe ve aile hekimi muane etti lütfen bilen varsa birsey soylesin