Çok kararsızım eşim doğa olmasını çok istiyor bende iki ismi olsun istiyorum. Mina peygamber efendimizin sığındığı mağara diye biliniyor fakat internet üzerinde hacıların şeytan taşladıkları yer diye geçiyor. Liya sabırlı sabrın en güzel hali diye biliniyor. Lina da kuranı kerimde geçiyor hurma agaçı olarak. Hepsi birbirinden güzel kuranda geçmesi en azından bir ismi kurandan olsun istiyorum ama bebeğimi çok uzun zamandır bekliyorum sabrın ne güzel hali anlamı daha anlamlı geliyor bilemedim hangisi dile kulağa hoş geliyor 🪐