Aysenver0816 Selam hanimlar 37. Haftamizdayiz normal dogum yapmak istiyodum ama bizim ufaklik halen daha dönmedi doktor 10 gün sonraya sezeryan günü verdi son anda dönen bebisler varmi acaba
KubraKocak Aysenver0816 bende 37+4 üm ve hala dönmedi doktorda buyuk ihtimal dönmez dedi ama yinede beklycez 39 a kadar bizim bebisler inatci cikti baya :)
Fdm42 Aysenver0816 Forumda biri yazmıştı dönmesi için hareket ettikçe kedi köpek pozisyonunda durun yada secde pozisyonunda durun diyordu. Bi araştırın isterseniz
Sibelselim Aysenver0816 malesef bu zamandan sonra dönmez benim bebeğimde dönmemişti sezeryan oldum ama zaten bebeğim dönsede ben sezeryan olcaktım çokda memnunum
Aysenver0816 KubraKocak oyle canim allahtan hayırlısı artık boze sezeryan şart oldu heralde bnmde hic umudum yok doncegine dair🙈😊
Aysenver0816 Sibelselim hayirlisi demekten başka yapcak biseyimiz yok rabbim.hhayirlisi neyse oyle doğum nasip etsin insaallah