Kubraa63 Benimle eşimin kanı uyuşmuyor ve ben hamile kalmadan 3 hafta doktora gittim bana yüksek dozda olan bir ilaç verdi ama ben o ilaca başladığımda hamileydim ve bana çok etki yaptı bayılıyorum ve bebeğimin ölmesinden korkuyorum bana fikir verin lütfen
Arsu1661 Kan uyuşmazlığı senin negatif eşinin pozitif olmasıyla ilgili bi durum cnm bizdede war oyüzden biliyorum ama kullandığın ilaç nedir bilemem ama doktoruna söylemen lazım
Kubraa63 Arsu1661 doktorlar hiçbirşey söylemiyor bende başka bir şehire doktora gidecem yarın bakalım o ne diyor