Anneyim Esrae2 3 erkek bebegim oldu hepsi basket topu gibiydi mideme yukarı cıktı lar bu sefer kızım olacak ve yaygın bu karnım ve cok assagıda bence eskiler haklı..
Beyzanur20 Anneyim öyle demesek iyi olur canım ya bazısında tutuyor ama bazısında tutmuyor benim de üçüncü hamileliğim karnım top gibi yüzüm cirkinlesmedi sadece biraz is düştü bu aylarda ama kızım olacak hala kiz dediğim halde oglandir belki deyip insanın kafasını karıştırıyorlar çünkü üçüncü kızım olduğu için insan haliyle acaba mi diyor ama Allah’tan geri yok canım batıl inançtır deyip kızıma odaklanıyorum
Yaseminakkoyunk Anneyim benimde kızım olacak inşallah. Karnım aşağıda duruyor ama yaygınlık çok yok bilemiyorum hiç eskilerin dediklerine de çok inanırım
mrv_mert_15 Biz 34+4 deyiz. Bebeğim kız ama karnım bildiğiniz basket topu koymuş gibi sivri her gören erkek mi diye soruyor 🤭 oyüzden çok inanmıyrm karın genişligine yada darlığına.. Allah Herkesin bebişlerini sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin 🤗
MSg Esrae2 valla benim sivri ama kizim olacak hayirlisiyla bence gobek sekliyle alakali degil kim gorse erkek mi diyor ama kiz
Smeyyesayin Evet benimde sivri ve erkek ama şöyle bişey var , göbekten önce cinsiyeti öğreniyoruz pek önemi kalmıyo şeklin 😂
TeacherS Esrae2 bayağı geç belirgin oluyor demişlerdi erkek çocuğu oda doğru çıktı 6.aydan itibaren canım ki normal de kolay kilo alan birisiyim ona rağmen belirginleşme geç oldu
Klnc Esrae2 benim göbeğimi gören cinsiyeti sormadan söylüyor göbeğim sivri top yutmuş gibiyim 😂cinsiyetimiz erkek😊
Bskkrdmn Esrae2 bencede doğru birde erkek bebeğe hamile kadınlar arkadan bakınca cidden hamile gibi durmuyorlar