Sevgili anneler ve anne adayları. Özellikle hamileliğini sağlıcakla bitirmiş olan anneler size sorum olacak? Benim dün akşam göbek deliğim etrafında bir morarma meydana geldi. İnternette bu durumu yaşayan anneleri okudum ve çok korktum. Henüz 30. Haftalık hamileyim. Ve bir kaç anne erken doğum belirtisi yazmış çok endişelendim. Bu durumu yaşayan anneler var mı acaba? 😥😭 doktor kontrolüm Cuma günü. Aslında bugün gidecektim ama doktorum çok yoğun arada bile almıyor. Salgın olayından dolayı da çok hassas davranıyorlar. Randevusuz almıyorlar. Lütfen bu durumu yaşayanlar varsa yazabilir mi? Çok endişeliyim. 😭😥🙏🏻