asianneadayi Kızlar 29.haftadayım ilk kez kıvamlı sarı ve kokusuz bir akıntım oldu,başka da olmadı henüz,enfeksiyonum da yok,hafif kasık ağrım oldu geçti,haftaya doktoruma gideceğim zaten ama yaşayan var mı böyle ?
Nur5495 asianneadayi bana doktorum sarı akıntı enfeksiyon demişti, kokusuz olsa bile. Onu tedavi etmeye çalışıyoruz geçsin diye fitil falan kullandım
Mihrimah41 asianneadayi benm de oluyor ya 24 haftalığım ben de. Eğer enfeksiyon filansa da bol suyla atarız inşallah
Mrwemn asianneadayi benimde son gunlerde artti 28 haftaligiz ama benim enfeksiyonum var ona bagliyorum bugun doktoruma mesaj aticAm bakalim
asianneadayi Nur5495 bana da enfeksiyon olmasa bile akıntım için trk kullanımlık fitil verdi ama kullanmamıştım sanırım kullanmam gerekti artık 😐
Busu asianneadayi kahvrengi leke iyi değil dikkat ve istirahat etmen lazım demişti erken doğum bile olabilir 😣 ama şimdi de o gtti beyaz akıntı geldi bol miktarda 🤦♀️
asianneadayi Busu amma renkli akıntılarımız var ya benim de bi süre beyaz oldu sonra bi sarı kahverengi de olmuştu ama o zaman 8 haftalıktı bebeğim,ilk 3 ay geçtikten sonra kahverengi akıntı olmaması için fitil kullanmıştım ve işe yaradı fakat şu an sarı akıntım için umarım bir sorun yoktur diyorum inş senin de yoktur canım🙏🏻
asianneadayi Mihrimah41 inşallah canım su dedin de aklıma geldi içeyim bugün resmen suyu boşverdim 🤦🏻♀️