Merhabalar.seker yüklemem yüksek cıktı yaklaşık 1 haftadır ölçüm yapıyorum arada bikac öğün yüksek çıktığı için doktorumuz tek doz insulin başlattı. Diyete devam edeceğim ölçümleri de hergun yine yaptıracağım 1 hafta sonra tekrar kontrol var.merak ettiğim insulin başlatılıp tekrar bırakılan oldu mu?yani değerler
im düzelirse diyetle devam edebilir miyim. Dualarınızda bizi de unutmayın inşallah 🌺🤲