iremgun yasemin333 evet canım şu an coraspirine kullanıyorum hamile kalmadan başlayalım dedi doktorum
yasemin333 iremgun bana da başlattı bugün doktorum hamile kalınca da iğne.İğne fikri korkutuyor açıkcası iğneden çok korkarım
iremgun yasemin333 göbekten kendimize yapacağımız bir iğneymiş canım sanırım. Yani açıkçası ben kendi iğnemi de hep kendim yaparım o yüzden korkmadım canım sen de iyi olacak öyle düşün rahatlar kendini bir şey olmaz🤗
iremgun yasemin333 var canım da ben evde değilim bir süre. Nette de yok baktım yükleyecektim o yüzden bilemiyorum şu anda