Nergis bende şuna hastayım boğazlar çok fena ....ama oğlum şimdilik çok hevesli kardeşe isim bulmalar oyuncak bakmalar falan daha yokun başındayız gerçi 7+2 olduk....beni bulantı ve uyku hali zorluyo evle de ilgilenemiyorum ancak akşamları oğlumla ödev oda çok az ek ders Filan yapamıyoruz hiç 😔