HilalG Eliftmzkrkmz Mybaby34 Bizde Eylül mina ya da eylül arasında kalmıştık tek Eylüle karar verdik sağlığı ile gelsinler🤲🤗
Tugcetugce42 Mybaby34 Beren , nisa , asel bu 3 isim çok hoşuma gidiyor 😊 benim ki kız olsaydı beren nisa yada Beren asel koyacaktım
ecembugra53 Mybaby34 kızım olursa Eylül koyucam bende 😊 yaren hazal hazan yaprak masal kumsal beren Ecem bunlarda güzel 😊
Merve__ Mybaby34 EBRAR: Özü sözü doğru olan, hamiyetli, İffetli kişi manasındadır. BERRA: Doğru sözlü, hayır işleyen ALMİRA: Cennette düşen son yağmur damlası.🌸