busrabektas Merhabalar, 32.haftamdayim dogum sonrası icin ben lohusa pedi aldım fakat depend mi daha kullanışlı ve güvenilir yoksa onun yerine ped de kullanılabilir mi? Deneyimlerinize gore paylaşabilirseniz sevinirim.
Harvicell busrabektas sezaryen için kesinlikle depend ben çok rahat ettim evde de bir süre onu kullandım
ssuleeyuce busrabektas en rahati bebek bezi bebeginize kullanirken sizde kenar lastigini cikartip camasiriniza orkid gibi koyuyorsunuz. Tasma vs gibi seylee olmuyor
Harvicell Momnurse çok bile geldi bana hastanede ayağa kalkana kadar hemşireler pamuk kullanıyor ayağa kalkarkend depend giydim ilk gün çok akıntı olmuyor 2. Gün çok oluyor ben 2. Gün sabahtan çıktım hastaneden . 3 tane kullandım kalanını evde kullandım
Anne71 busrabektas kesinlikle depend 10 lu paket aldim hastanede 1 gece yattim mormal doğum oldu dikislerim var hastaneden çıktıktan sonra normal ped kullanmami onerdi doktoruk dikislerin çabuk kaynamasi için Ama hastane de okadar rahat ettim ki anlatamam 60 kiloyum m beden yani orta beden aldım tam oldu
Ezgiserc Yaz günü depend kullanılıyor mu aldım ama elime alınca yaz günü bu nasıl kullanılır ki dedim
Esr_mkrmn_ysf busrabektas bence normal doğumda depend sezeryanda hasta pedi çünkü sezeryanda ertesi gün hatanız açık olacak depend de elastik evet ama yarayı kapatıyor ve yaranın kurumasını engelliyor
Erdeminannesii busrabektas kesinlikle depend başka alma derin stokla şimdiden canım ilk doğumumda kullandım 2.doğumum ılacak yine almayı düşünüyorum
Sibelgokhan busrabektas depend ben bir paket almıştım yetmedi 2 paket aldım, kanama çok oluyor bu yüzden ped kullanmak pek de kullanışlı değil.
Ege-neslihan busrabektas hastaneden sonra belki ancak ben almadım kanama durumuna göre alırım ama evde bence gerek yok depend e hastanedede kanamayı sürekli kontrol edeceklerdir dependten nasıl bakılır bilmiyorm yandan yırtmak gerekir. Bilemedm hastane sonrası olabilir belki
Selinbugra busrabektas depend ilk 5 gün kullandım sonra normal pede geçtim çok rahat depend ve normal ped o kanamayı tutamaz