Deletedmom399 sule2754 ben hala kullanıyorum canim 20 hafta olacak yarın. Eğer ciddi anlamda kötü geçiyorsa hamileligin tek çözüm yolu ilaçlar oluyor bir zararı olsa doktorlar önermezdi diye düşünüyorum. Faydasını muhakkak görürsün.
Prensveprensesinannesi sule2754 benimde bulantım çok vardı prilam etki etmedi ya serum yada zofer iyi geliyordu su bile içemiyorum. Ama çok iyi geldi bana