Bayanlar cuma günü muayenem vardı 37+ yız ultsasonda nstde bir sıkıntı görmedi doktorum ama bir kaç gündür ishal başladı doktora gittiğimdede vardı bu durum söylemeyi unuttum ( devlette kontrollerim arayıp danışacağım sabit bir doktorum yok) çok ağrılı sancılı olmuyor günde 1-yada 2 kez çıkıyorum bu sebepten üşütmwkten mi acaba Doğum başlangıcımı oluyor bilemedim hastaneye gidip gitmemektede kararsızım üşüttüm mü acaba diyorum şiddetli bel karın ağrısı hissetmiyorum çünkü