Giz4110 Göbeğime yapıyordum bu zamana kadar ama 24 haftalık olduk kızlar hem bezelenmeye şişmeye başladı 😣 kol da çok acıyor bacaktan deneyeceğim. Var mı sürekli bacağına iğne yapan tam olarak nereye vuruyorsunuz?
Semam Giz4110 Ben başından beri hic göbeğe cesaret edemedim eşim yapiyo zaten bacaktan vuruyoruz bikac kez morardigi oldu onun haricinde canim nadir yanar yani toplasan belki 5 6 kez acıdığı olmuştur bezelenme felan da olmadi hic 😊 Genel olarak bacağın üst kısmına yumuşak et olan kısıma yapıyoruz dene bi istersen bugün 😊
ayseguler01 Giz4110 ben de hamile olduğumu öğrendiğim günden beri göbekten yapıyorum 8+6 haftalığız. Göbeğimde morarmalar ve bir tarafta çok hafif şişme olmuştu doktorum 3 ay boyunca göbekten devam edelim dedi her türlü yakıyor ve acıyor yapacak bir şeyimiz yok malesef 🤷♀️
Pankek Giz4110 Ben hep bacaktan vurdum. Bacaklarım harita gibi oldu ama yine de en rahatı bu. Eczacı bana şöyle tarif etti, 5 parmak aşağı, iki parmak içeri. O civarlara bir gün sağdan bir gün soldan yapıyorum.
4498yldz 32 den 38 e kdr hep koldan vurundum . Esim vurdu hergub duzenli bacak biraz zor karnimdan hic vurunmadim cnku cesaret hic edemedim allah kolaylik versin
Ezgiserc Kollarim çok acıyor dayanamıyorum göbekten yapıyoruz her zaman günlük banyo yapıp bölgeye masaj yapınca bezelenme olmuyor dağılıyor tavsiye ederim
Seyma1407 Bende göbeğimden hiç cesaret edemiyorum eşim hergün kollarımdan vuruyor ama hem morarıyor hem de çok acıyor
Giz4110 Semam deneyeceğim canımm 🥰 göbek çok çok rahattı yağ var diye hiç acımıyor ama bebeğim büyüdükçe yapamıyorum artık 🙄 inşallah bacaktan iğneye alışırım 🙏
Giz4110 ayseguler01 canım zayıfsan göbekten bile acıyor demek ki çünkü yağ olan yer hiç acımaz 🙄 ben 12de başladım iğneye 16da koldan göbege gectim cok rahat oldu. Ama şimdi psikolojik olarak yapamıyorum bebeğimin hareketlerini gözümle gördükçe 🙄 birşey olmaz biliyorum ama yapamadım 😅
ayseguler01 Giz4110 belki de ondandır dediğiniz doğrudur 50 kiloydum hamile kaldigimda 700gr almışım şu ana kadar 😂 bebeklerimiz sağlıklı olsun da bırakalım morarsın ağrısın her yerimiz 🧡😂