Kbr93 Merhaba hanımlar, 35+1 deyim çalışabilir raporu aldım 37. Haftama kadar.doğum iznine ayrıldıktan sonra devletten alacağım haklarım neler? Maaşımı devletten ne zaman alacağım bilgisi olan varsa paylaşabilir mi? Teşekkürler.
Meriwa Kbr93 170 i ara canm daha iyi bilgilenirsin 16 hafta iznin var kullanamadıklarını doğum sonrasına aktarabiliyosun eğer izne çıkınca muhasebecin düzgün çalışırda her ay sistemden onaylarsa her ay alabilirsin maaşını ama genelde doğum dan sonra izin dönüşü onaylayıp en son para alıyosunuz ama sonra izinden gelip süt izni için saatleriniz var arayın daha iyi bilgilendirirler