@Zuve Ben genelde öğlen ya da akşam istifra ediyordum sabaha kalmıyordu yani gece uyandığımda da o his olmuyordu ama şimdi çok su içme yarın bol su iç çünkü sıvı kaybın olmuştur ve mümkünse hemen uyu miden de yatışır o his de çabuk geçer yağlı tuzlu şeyler yeme yarın da dikkat et canım hem bebiş de etkilenmiş olmaz 👼🏻🤗