Ftrhn Sizce Doğumdan sonra hangisi daha kullanışlı olur anneler 😊 bitane lohusa (hamile külotu) aldım. Bide ped aldım. Depend çok mu gerekli oluyor ? Genelde burada öyle başlıklar görüyorum
Sedakose61 Ftrhn çok öneriyorlar doktorum bile söyledi ben de bugün aldım depend. Gerçekten büyük rahatlıkmış
Deletedmom92 Ftrhn Ben yeni dogum yaptım balım.. Depeend kullandım.. Gayet kullanışlı.. Tavsiye ediyorumm 🌼
ssuleeyuce Ftrhn valla hepsi bos bebeginize kullancaginiz bebek bezinin lastik kismini kopartip camasira yerlestiriuosunuz ohh en rahati ben o sekilde yaptim hep hatta hastanede hemsirede bunu yapiyo direk.
Misssimsek Ftrhn herkes çok tavsiye etti bir paket aldım bende. Başka almam ama sanırım pedle devam ederim
Beyzaaaa Ftrhn kesinlikle depend yeni doğum yaptım sezeryan çok rahat bildiğin kilot gibi sızıntı yapmıyor ve çok ince 😊
Sonay38 Ftrhn depend kullandım ben hatta acıl sezaryen doğum yaptım eğilip kalkamıyordum çok rahat oldu 🤗
3543Zz Ftrhn bende bugün aldım canım yorumlara bakarak ped biraz sıkıntılı sanki tak çıkar dependi külot gibi giymek mantıklı geldi
Deletedmom92 Hayriyeee Yok kuzum zaten külot bez diye giyiliyo. Hem külot gibi hem bez 🌼 Baska bisey giymeye gerek kalmıyo 🤗