elcinsadem
Zuhraa
bende hep tek isimden yanaydım . İki isim koymayacağım diyordum . Ama İlay ismini eşim çok beğendi vazgeçmek istemiyor. Ama insanlara ismi söyleyince bir defada anlamaları zor oluyor . Ne ilay mı hilal mi dilay mı vs diye. Bizde dedik madem İlay kalsın, mecbur bir isim daha seçelim duyunca anlaşılması daha kolay bir isim olsun istedik Nehir i ekledik . Ve çift isim olmak zorunda oldu ☺️