Merhaba kızlar benim 7+3 😊
Miğdem yanıyor ve şişkinliğim çok bulantım yok şükür ama kokulara dayanamıyorum. Doktora bir kere gittim iki hafta sonra gel kalp atışı dinleyelim dedi ama gitmeyeceğim doktoru değiştirdim o doktorda baya yoğun 2 mayısta randevum inşallah duyabilirim bende 😍