Selam anneler anne adayları bır sorum olacak
Şuan çalıştığım yerde 56 gün primim gözüküyor şuan raporluyum o prim 90 güne tamamlanacak zaten doğumum Ocak ayına denk geliyor doğum parası alabilmek için doğum tarihinden 1 yıl önceki tarihte 90 gün prim olması şartı var ben doğum parasını alabiliyormuyum sonuçta 2021 Ocak ayına denk gelecek doğumum bana yardımcı olursanız sevinirim