Zsnbr Mayle23 ben 10+3üm ama benmde çıktı gibi ya zaten önceden de göbekli biriYdim smdi sanki daha belirgin oldu milletin 3 4 aya kadar çıkmıyor bile 😂 kendime sinir oluyorm
Mayle23 Tugce1803 Tugce1803 YouTube de videolara bakıyorum haftalara göre orda karınları bayaa belii oluyo 😐😬
Tugce1803 Mayle23 şimdi girdim YouTube dan baktım gerçekten karınları çıkmış çok şaşırdım🙈Ben hala dümdüz geziyorum😂
Sibelselim Benim ilinci hamileliğim ilk de de çıkmıştı hunda da karnım çıktı vucut yapısı ile ilgili bence
insan_insan Göbeğim zaten vardı o yüzden çıkmadı ama kilo almadığım halde bir şişkinlik var gaz desem değil ne anlamadım 🤦🏻♀️