Baykus Merhabalar 28.haftaya girdim ama hala içime sinen bir isim olmadı önerilerinizi bekliyorum canlar ❤️
Melekalya Canım benim bebiş kıvanç Berk olacak inşallah. Anne hissedermiş doğana kadar hissedersin ☺️
Nurdan_flz1 Bende 29.haftadayım Aslan diye karar verdik ama doğana kadar herhalde emin olamayacağız erkek bebekte isim konusu bir hayli zormuş yahu!
Yaseeeeemen İlk oğlum Yunus Emre şimdiki oğluşumada Ertuğrul Kaan düşünüyorum ama babayı ikna edemedim daha😊