Semam Onurfatma Doktorun normal dediyse takılma canim her bebek farklı oluyo çünkü bende 35+4 ’te muayene oldum 2750 di kilosu ama daha düşük olanlarida duydum daha yüksek olanıda onemli olan doktorunun bu duruma ne söylediği 🤗
zglpmb Onurfatma doktorunuz normal dediyse normaldir. Bende 34 haftalığım 2380 kilomuz. 500 grama kadar +- normal diye biliyorum.
Pankek Onurfatma Artık her hafta 250 gr alacak, yani 39. Haftada 1 kilo daha fazla olacak bebeğin. 2,5 kilo ve üzeri doğan bebek normal sayılıyor
Melike4089 Onurfatma benimde öyleydi minyon olucak dedi drm zaten ben de öyleyim ilk kızımda bana çekti buda bana çekecek😊 doğduktan sonra alıyorlar merak etmeyin
sdadcr Benim 33+2yken 1965 di normal galiba doktorunuz olumsuz bir şey söylemediyse bence başkasının söylediklerine bakmayın her bebek bir değildir
Semam Onurfatma Belki minyon bi bebektir benim bir iki arkadaşımda öyleydi mesela anne minyon baba kalipliydi ama bebek minyon olcak demişti doktoru kilosu icin az felan dedimi ki sana demediyse eger sorun etme bence 😏
Angell9453 Onurfatma 32 haftalıkken 2200 grmdık ama 2 hafta önden gidiyoruz biz. Sizin gayet normal kılosu herlde bakıldığında.. Her bebek farklı yapı meselesi.. Doktorunuz ne dedi
Melike4089 Onurfatma tamam işte bu boy kilo işi genetik oluyor sen ne kadar yersen ye alacağı kadarını alıyor bebiş