Minanin_Annesi Kızlar biliyorum çok açıldı ama mustela dışında ne önerirsiniz ? Sebamed ya da jonsons baby veya uni baby düşünüyorum siz ne aldınız bebek şampuan bebek yağı pislik kremi hepsini hangi markalar aldınız?
Nazlibicicek Ben şampuanı Sebamed aldım pişik kremini Bepanthol aldım. Başka bir ürün kullanmayı düşünmüyorum. Bebek yağı falan. Gerekli olursa alırım ..Minanin_Annesi
Burcum Minanin_Annesi ben sebamed şampuan, bebek yağı ve banyo köpüğünü aldım. Çokta hoşuma gitti o hafif kokusu. Tanıdığımız çocuk doktoru da sebamedi önermişti. Şayet konak yaparsa mustela alırım diye düşündüm.
aysenurkaragoz Şampuan olarak Sebamed’i, ıslak mendil bebek yağı vs o tarz ürünlerde de Uni Baby tavsiye ediliyor 🙂
deletedmom351 Ben bütün bakım ürünlerini Dalin aldım. Bildiğim bi markaydı ablamın kızında da kullandığımız için tereddüt etmeden aldım 50 tl gibi bi fiyatı vardı set olarak.