gizem3443 11 haftalık iken benim kizimda da gördü doktorum 10 gün sonrasında tekrar muayeneye gittiğim de kaybolmuştu merak etmeyin inşallah sizin bebisin de geçer ama 10 gün bana cehennem gibiydi çok ağlayıp stres yapmıştım siz siz olun benim yaptigimi yapmayın drunuza güvenin benim drumda endişe etme geçer demişti ve geçti çok geçmiş olsun canım Rabbim cümlemizin evlatlarina sağlık versin inşallah