derinozkaya selam kızlar 29+3 günlügüz rahim agzı kısalıgı varmıs bebek erken gelsin istemiyorum daha cok kücük dedi ve bu ilacı verdi progestan fitilde verdi kullanıp geçen varmı lütfen dua edermisiniz cok üzüldüm cok korkuyorum 😔
inancin_annesi derinozkaya rutin kontroldemi belli oldu canim. Genelde detaylida soyluyorlar 20-21. Haftada
Medihammm4220- derinozkaya bende de var ray liği ve istirahat le geçiriyorum günleri Ben iğne kullanıyorum ama kullananla e tkili diyor kendinizi yormayın sakın bol uzanın ve ayakta çok kalmayın uzar inşallah rabbim hepimizin yardımcısı olsun
derinozkaya Esrayigit bende anlamadım normal muayeneye gittim alttan bakıcam dedi bise soktu sonra eliyle baktı 2 mm dedi yanılmıyosam erken dogum olsun istemiyorum bebek cok kücük dedi ilaçları verdi 😣
derinozkaya inancin_annesi ben 30 haftalık olcam canım bu haftaya kadar böyle bise yoktu alttan muayene yaptı ilk kez elini geçirdi falan sancı oldumu dedi hic birsey hissetmedim ki ben
derinozkaya Medihammm4220- öyle 🤲🏻 iki gün kullan dedi birdaha bakacak insAllah düzelir yatarak geciririm ev işleri beklesin napalım 🥺
Masaltugba derinozkaya bende 29. Haftada yani geçen hafta rahim ağzı kısalığını 35mm ölçtü ve adalat crono yazdı. Magnezyum içiyorum ayrıca. Senin kisi kaç mm?
derinozkaya Masaltugba 2 dedi galiba sanırım 2 cm ne baskı ne bise neden oldu acaba 😔 insAllah erken gelmez daha cok miniğiz
Gldn7 derinozkaya ikisinde kullandım endol günde 4drfa alıyodum kanamam olmuştu bide progestan kullndm gecti şükür
derinozkaya Gldn7 bana da dört defa altı saat arayla dedi sadece iki gün sedi alarmları kurdum bakalım gece kalkıp icicem artk saati önemli galiba ama bende kanama olmadı 😔
Masaltugba derinozkaya 2 bayağı azmış evet canım ama şöyle birsey var cok acil olsa yatış verirdi. Benimde ağrım sızım yoktu ancak bebek aşağıda dedi bende aman erken doğmasın falan derken alttan muayene edince biraz kısalmış önlemini alalım. Yatıp uzan tüm gün demiyorum ancak yorulma dedi. Kızım var 4 yasında. O yüzden annemlerin yazlığa geldim. 2 saatlik yola da izin verdi
Gldn7 derinozkaya bnde alrm kurdum öyle aldım tok karnına aman aksakma iyi ilaç kanamayı keser agrıyı keser progestan fitilide kullan muhakkak rabbim kurtarsın inşallah
derinozkaya Gldn7 insAllah rabbim en iyisini bilir 🤲🏻 bende kanama olmadı baskıda hissetmedim yanılıyor olsa keske stres yapınca daha kötü oluyor insan 😔
derinozkaya Masaltugba allah bagıslasın canım benim 🧿 zor tabi onlara söylemesi kolay yürüyüş yapıyordum onuda yapma dedi böyle konusunca stres oluyor insan cuma birdaha gidecegim insAllah güzel haber alırım 🤲🏻🙏🏻
Gldn7 derinozkaya canım hiç stres yapma stres baslı basına hamileligi kötüye götürüyo raabim bagıslasın bol bol dua et hiç bişy olmaz 😍
Elcin12_87 derinozkaya bende de rahim kısalıgı var. 20 mm. Serklajlıyım. Bana da gün de 3 defa kullanmam icin Endol yazdı. Kullanıyorum. Ayrıca progestan fıtıl kullanıyorum günde 2 kere. Yatıyorum sürekli