Nesrind Arkdaslar 36 haftalik hamileyim doktorum elinde Covid test sonucun olsun dedi ama hastaneler belirti yoksa yapmıyormuş sanırım testi yaptiraniniz yada bilgisi olan var mi
Zlhb Nesrind ben bugun sordum haftaya doğumum var hastane yapmıyor dedi doktor özeller artık ateş yoksa yapmıyormuş devlette covidli ile temas yoksa yapmıyor sanırım
MinnieMouse Nesrind neden ki? Ilk defa duydum, sonucta negatif sonucun olsa bile Allah korusun iki gun sonra pozitif biriyle temasin olursa bilemezsin ki. Doktor neden oyle bisey istedi anlamadim.
Nesrind MinnieMouse kesinlik öyle bende anlamadım ya zaten çoğu hastanede belirti olmadan test yapmıyoruz diyor bilemedim
MinnieMouse Nesrind anladim yani cok mantikli gelmedi canim o yuzden sordum 🤷🏻♀️ Doktorunu sen daha iyi bilirsin sormaktan cekinme aciklamak zorunda sana sebebini
ElifOncul Benim gittigim hastanede hem dogum yapacak kisiye hem refakatcisine yapiyorlar yatis oncesi
DerinAy Memorial 350tlye herkese yapıyor. Ayrıca semptomum var de, başım ağrıyor, koku tat alamıyorum de, belim bacaklarım ağrıyor de yaparlar gebesin tehlikeye atmazlar yaparlar♥️