symnr123 canım ben yaşadım. Değerim benim de 1500 lere yaklaşmıştı. Kese falan görmüyordu. Devlette kadın doktor hemen kürtaj yapalım dış gebelik dedi. Yatışını yaptı. Ertesi gün ben gitmedim kürtaj olmaya. Özele hastaneye gittim tecrübeli başka bir doktor bu dış gebelik değil kimyasal gebelik dedi. Birkaç gün bekleyelim kendiliğinden düşer dedi. Gerçekten de 3-4 gün sonra kendiliğinden düşük oldu. Kürtaja gerek kalmadan. Tavsiyem tel doktorla kalma canım. Başka doktorlara da gözük.