Merhaba güzel anneler merak ettiğim bi konu var. Ben sezeryan olmak istiyorum isteğe bağlı yani ama şu anda bebeğim kanala girmiş yani doğum pozisyonu almış ters değil normal doğuma engel bi durumu da yok diyelim bi gece suyum gelse açılmam olsa yine sezeryana alırmı doktor yoksa açılmam var suyum geldi diye mecbur normal doğum mu olmak zorunda