Merhabalar ben ilk bebegimide devlette dogurdum surekli cati muayenesi yaptiklari icin icimde korku oldu ona karsi simdi 2. Ye hamileyim ama korku basladi daha 5 ay olmasina rağmen alttan muayene ediyolarmi gene yada gün mu veriyolar sezeryan icin nasil oluyor ikinci gebeligini devlette yapan bilgi verebilirmi