Bildiğim kadarıyla 32 den sonra çalışabilir alınıp yıllık izinle işe gitmediğinde kullandığın yıllık izin süresini Doğumdan sonraya aktaramıyorsun. 37. Haftaya kadar 5 haftalık süreyi ancak işin başında fiilen çalıştığın süre olduğunda aktarma oluyor. Yine de kurumuna sorarsan detaylı bilgi verilir