Ern Eğer Ciddi kasılmalarınız Varsa Nstdede Çıkardı. Ben Yeni Doğum Yaptım Evde Sancılarım Çok Oluyordu 10 dkkada 1 Geliyordu Karnım Taş Gibi Oluyordu BelimdennKasıklarıma Vuruyordu Has taneye Gittiğimde Bildiğin Doğum sancısıydı Acil Sezeryana Alındım 34 Haftalıktum. Sanccı Varsa Mutlaka Nstde Çıkar Siz Kasılmanızı Dakika Tutun Kaç Dkka Bir Geliyor Bakın. Benim sezeryandan 1 Gün Önce 20 dkkada 1 Geliyordu Nstde Çıkmamıştı Ertrsi gün 10 Dkka 1 Oldu Hastaneye Gittiğimde 5 Dkkada 1di