Bahaargzd Herkese merhaba anneler🌸 7+4teyim aşırı halsizlik ve baş ağrısı başladı. Yaşayanlar var mı. Ne yapmam gerekiyor ?
nnt28 Bahaargzd bende 7+5 im aynı bende öyleyim akşamları erken uyumazsam gün içindr çok halsiz bitkin düşüyorum mide bulantınız oluyormu
Bahaargzd nnt28 ya akşamları erken uykum geliyor aslında yatıyorum hemen. Ama uyanınca çok halsizlik oluyor. Bulantı da sabahları çok oluyor akşam üstü bir de
Bahaargzd nnt28 iyi bari zamanla geçer inşallah 😊 benim bir de kusma fobim var ağlıyorum o yüzden sürekli ama asla kusamıyorum sadece öğürtü🙈