cigdemoktav inanki en iyisi imom. Ben bir ay kullandım o zaman bebeğimin gelişimi hep öndeydi. Sonra piyasada bulamadık başka omega aldım gelişimi hep haftasında çıktı ama bana imom paşaydı daha iyi olacaktı gibi geldi hep. İlk zamanlar benim de midemi bulandırıyordu ama sonra geçti tok karnına koklamadan içiyordum