15+2 olduk baştan beri çok şükür rahatım 🙏🏼 Her gün rutin kahvaltım; yumurta, kaşar peyniri, normal peynir, domates, salatalık, ekmek ya da türevi oluyor. Bir çay kaşığı da tahin pekmez. Öğle yemeğinde çorba içiyorum genelde. Akşam da et, sebze ve bakliyatlara yer veriyorum. Ara öğünlerde çiğ kuruyemişler tüketiyorum abartmamak kaydıyla. Süt sevmem o nedenle muzlu, çilekli süt yapıyorum hem ferahlatıyor hem de tadı güzelleşiyor. Kısacası böyle 😋