Ehnr Nazomi bir defa içtim gebeliğim de çok pişman oldum sakın içme ben tirkayiyken bile dayaniyorum sende dayan
Hope8 Nazomi Ben tiksindim. Tiksinmesemde bırakırdım çünkü bebeğimi bile istiye zehirleyemem ha 1 tane içmişsin ha 1 paket içmişsin aynı şey bunu ona yapamam sende bırakmaya calış canım emzirme döneminden sonra içmek istersen o zaman içersin yani ama içme bebeğin için 🙏🏻
Mms06 Nazomi ben 8 senedir içiyordum bir anda bıraktım öğrenince bir anda kesip atman gerekiyor canım azar azar olmuyor
Gul32 Arada canım istiyor, hemen videolar izleyip soğutuyorum kendimi, ilk andaki atak geçince istek de azalıyor 🌸🌸
Nazomi Doktorla görüşerek 5 tane içtiğimi biliyor söylediği sadece daha fazla içme daha az oluyor ama daha fazla olmuyor ama yine de vicdan azabı duyuyorum 😢😢
Ehnr Nazomi 1.5 paket iciyodum bende icmeyince eşime sariyodum inan bana bırakırsın ilk ay çok zor geçti sadece yataktan çıkmadım kimseyle kavga etmemek icin
DenizKokusu Ne kadarlık hamilesin canım . Bende öğrendiğimden beri bıraktım ama zor oldu baya hala canım istiyo zor tutuyorum kendimi 🙄
Babyy1S Nazomi bırakmanın yolu yok malesef kafanda bırakmak gerekli ben mesela 1hafta içmedim bırakamadm gunde 1 tane iciyrm vicdan azabı duyuyorsun ama gelde içindekine anlat o yuzden iş sende bitiyor çozüm yolu yok malesef
DenizKokusu Nazomi Belki bebeğini hissetmeye başladığında bırakabilirsin canım öyle olanları da çok duydum .
Twinksmom Nazomi İçmedim anında bitirdim rüyama giriyor bazen doğurunca içerim diye geçiyor aklımdan sonra diyorum emerler yapamam sütten geçer sonra sğtü bırakınca beni örnek alıcaklar onlara örnek olamam içemem sanırım artık hiç içemiycem🤣