Kızlar gelişim geriliği var bebeğimde doktorum perinotolojiye yönlendirdi (yüksek riskli gebelik bölümü) gittim orda sorun yok dediler 1 hafta var sadece tekrar doktoruma gittim ben hala 2 hafta gerilik görüyorum riskli gebeliğin kordonda çentikte oldugu için. Bana bursada çok iyi bi doktor önerebilir misiniz kafam çok karışık 😔😔