duygu_ozgenc [url=https://hizliresim.com/POTmks][img]https://i.hizliresim.com/POTmks.jpg[/img][/url 37+6 haftalığım dün sancım çok fazlaydı hastaneye gittim 1cm açıklık var nst de sancılar arada 140 150 oluyor ama düzensiz diye eve geldim sıklaşınca gel dediler doğum ne zaman başlar şuanda da bebeğim kasılıyor sürekli
MinnieMouse duygu_ozgenc evet canim sancilarin cikmis ama duzensiz, takip edip sure tutcaksin. Rahatlamak icin de sicak dusa girebilirsin, squat yapabilirsin. Evde sanci cekip gidiceksin heralde?
duygu_ozgenc Aybukeb adet sancısı gibi giriyor bebek sanki poposunu dayıyor gibi karnın geriliyor gibi oluyo 10 dk 15 dakika da bir geliyodu hastaneye gidince biraz heyecandan hissetmedim sadece bebeğin kendini kastığını hissettim
Deleted5544 canım bu resimlerin hiçbirinde sancı cıkmamıs. sancın 18-20 arası 140-150 olanlr bebeğin kalp atısı
duygu_ozgenc Deleted5544 sancı canım özellikle doktora sordum bebeğin kalp atışları da o civarda atıyordu
duygu_ozgenc MinnieMouse doktor düzene girdiğinde suyun kanaman olduğunda gel dedi perşembe de kontrolüm var böyle sancılar olduğunda kaç güne doğum başlar onu merak ediyorum hastaneye gitmeden önce de çok az kan geldi nişanım gelmişti sümüksü baya yoğun birşeydi
duygu_ozgenc Bsradogn sürekli bi sancı çıkmıyor zaten kağıtta gösteriyor 30 lardayken sancı oldukça yükseliyor 30 olan o anki sancı olunca çekemedim 150 lerde olunca grafikten belli oluyor