KumruZeynep Arkadaşlar sizde de oluyor mu kramp bnde geceleri çok fazla oluyor ağlayacak dereceye geliyorum bazen çok kötü oluyor 😞
Suzan KumruZeynep benim de olmaya başlamıştı doktoruma söyleyince magvital başlattı. Magnezyum eksikliği ile ilgili sanırım. Ayrıca benim kasılmalarım fazla oluyordu ona da iyi geliyormuş
Nazlibicicek KumruZeynep magnezyum ilaci. Kasilmalarim oluyor dediğimde bu ilacı yazdı doktorum. Sizde isteyin. Magnorm 365
gulcehrem1 Benimde son günlerde sol bacağımda oluyor özellikle sabahları şuan decavit kullanıyorum ama internette vitamin eksikliği ile ilgili olabilir yazıyor doktora gidince soracağım tam olarak nedenini bilen varmı ki 😑
Kevser38 Ben 2aydir çekiyorum.Magnorm da kullanıyorum ama ne fayda.Sabahlari yataktan kalkar kalkmaz kasılmaya titremeye başlıyor bacaklarım😑