ymramo 5 haftalık gebe olanlar keseyi gördünüz mü ? Göremeyen varmı? Benim gözükmüyor vaginal ultrasonda bile gözükmedi 😔
Aleyna6161 ymramo benim vajinal ultrasanda görünmüştü 5 haftalıkken herkes aynı olmaz gözükür sizinki de inşallah Rabbim hayırlısını nasip etsin 🙏
Sezen07 5 haftalık ken ben daha yeni öğrenmiştim 6 haftada keseyi gördük ancak oluşacaktır belkide içini rahat tut her işte hayır vardır beklemelisin