Damlacik88 Nasil basa cikiyorsunuz igneler batiyor kasiniyor sanki bicak keser gibi:( surmedigim tek bir sey yok… uyussun acisi dursun istiyorum resmen… dogum sonrasi icin care bilenler var ise yazarsa sevinirim. Dermatologum dert etme cozeriz dedi ama :(
Bktbll Damlacik88 bende aynı sekıldeyım bir tarafımda oldu çatlaklar ve acıyor bende sürüyorum ama banamısın demiyor valla nasıl olucak bilmiyorum
Zuhal1305 Damlacik88 ben 37+3’deyim 2 hafta önce pupp rahatsızlıgına yakalandım kaşıntı döküntü öldüm. İlaç takviyesi ve nemlendirici ile atlattım şükür ÜREDERM solüsyon yogun nemlendirici . Kesinlikle al karnına heryerine sür çatlayan yerlerime hep sürdüm dermotologum hiç bir zararı yok yogun nemlendirici dedi . Çatlaklarım bile geçti sanki şuan karnımın büyümesine ragmen daha rahatım . Kullan derim sıcak su ile duş alma birde mutlaka duş çıkışıda olsa soguk su ile gezdir rahatlatıyor .
Bktbll Damlacik88 benim daha var doğmuma ya temmuz sonu ya ağustos başı benimde acıyor valla vazelin sanki biraz çcık yumusatıyor gibi geliyor
yorumcuanneniz Damlacik88 ablam sadece kasintiyla ve catlak kızarıklığıyla gebelik zehirlenmesi yaşadı ne olur ne olmaz adına yaptır 🙄