Miranmiray Kevserr42 Hiç iyi değil 😩😩gelmiyooo İki k er e nst ye girdim ilkini beğenmedi ler gene girdim nst ye böyle çıktı birşey demedi haftaya gene gel dedi ama o zamana kadar Galiba bebiş gelmiyecek
duygu_ozgenc Bende sancılar çıktı ama ne zaman doğum başlar dün gece sancılandım gittim düzensiz dedi gönderdiler düzene ne zaman girer acaba bilgisi olan varmı
Kevserr42 Miranmiray cnm zorlamayak biz en iyisi kndimizi kastigimizla kaliyoz bn koyverdim kndi haline😂
Deleted5544 Miranmiray bunda da yok canım, 1 kere zirve yapmıs ama düzenli ve sık sık yükselirse sancı var demek.